Stacks Image 18

ZEMSKÝ ARCHIV V OPAVĚ

Výběrová řízení

Výběrové řízení na místo Referent majetkové správy

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pracovní místo v Zemském archivu v Opavě na pozici Referent/ka majetkové správy.

Náplň práce:

  • Komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních jednotkách. Vedení komplexního materiálového účetnictví.
  • Komplexní zajišťování jednotlivých věcně a právně složitých forem dispozice s rozsáhlými a různorodými majetkovými soubory organizace.
  • Sestavování plánů majetkové správy podle propočtů, sumarizací, výsledků inventur a potřeb.
  • Inventarizace majetku, včetně kontroly.
  • Vyřazování majetku.
  • Tvorba kontrolních sestav movitého a nemovitého majetku.
  • V rámci SAP vedení evidence movitého a nemovitého majetku, zpracování zaúčtovaní dodavatelských faktur týkajících se nově pořízeného majetku.

Nabízíme:

  • práci ve stabilní organizaci
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování (stravenky)
  • pět týdnů dovolené
  • pět dnů indispozičního volna
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnosti dalšího odborného vzdělávání a osobního růstu

Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou – plný úvazek, pružná pracovní doba

Platové podmínky: Pracovní místo je zařazeno do 9. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Místo výkonu práce: Zemský archiv v Opavě, Olbrichova 724/15, 74601 Opava

Datum nástupu: od 1. 8. 2021 (dříve možno na záskok)

Požadujeme:

  • úplné střední odborné vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné (ekonomického směru výhodou)
  • dobrou znalost práce na počítači
  • dobré organizační vlastnosti a schopnost samostatné práce
  • flexibilitu
  • vysoké pracovní nasazení
  • pečlivost a zodpovědnost
  • chuť učit se novým věcem
  • odborná praxe v účetnictví výhodou

Strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte e-mailem na adresu m.krepel@zao.archives.cz do 20. 6. 2021. Do předmětu zprávy uveďte „Uchazeč o zaměstnání“.



Výběrové řízení na místo Archivář/Archivářka – zástup za rodičovskou dovolenou

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pracovní místo za mateřskou a rodičovskou dovolenou ve Státním okresním archivu Šumperk na pozici Archivář/Archivářka.

Náplň práce:

  • samostatné pořádání, inventarizace a katalogizace archivních fondů dle stanovené metodiky, vypracování seznamů a inventářů,
  • podílení se na kulturních a prezentačních aktivitách oddělení Státní okresní archiv Šumperk,
  • odborná správa archivních fondů a sbírek archivních dokumentů (revize, doplňování, katalogizace, ukládání aj.),
  • vyhledávání dokladů v uložených dokumentech pro potřeby správních úřadů a ostatních organizačních složek státu, orgánů územních samosprávných celků, právnických a fyzických osob, provádění jejich zpracování, poskytování písemných informací, pořizování opisů, kopií a výpisů z archiválií, jejich ověřování a výkon agendy s tím spojené,
  • komplexní výkon prací výpůjční služby, tj. vyhledávání a manipulace archiválií pro potřeby badatelských návštěv, kontrola, výdej a vracení archiválií, vedení badatelské evidence aj.,
  • zajišťování dalších činností podle příkazů představených v rámci platového zařazení a stanoveného oboru služby

Nabízíme:

  • práci ve stabilní organizaci
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování (stravenky)
  • pět týdnů dovolené
  • pět dnů indispozičního volna
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnosti dalšího odborného vzdělávání a osobního růstu

Hlavní pracovní poměr na dobu určitou – plný úvazek, pružná pracovní doba

Platové podmínky: Pracovní místo je zařazeno do 11. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Místo výkonu práce: Státní okresní archiv Šumperk, Bří. Čapků 35, 787 01 Šumperk

Datum nástupu: od 1. 7. 2021

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání (vzdělání v oblasti historických věd výhodou)
  • dobrou znalost práce na počítači
  • dobré organizační vlastnosti a schopnost samostatné práce
  • flexibilitu
  • vysoké pracovní nasazení
  • pečlivost a zodpovědnost
  • chuť učit se novým věcem
  • znalost německého jazyka výhodou
  • odborná praxe v archivnictví výhodou

Strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte e-mailem na adresu l.mica@su.archives.cz do 14. 6. 2021. Do předmětu zprávy uveďte „Uchazeč o zaměstnání“.

© 2021 | Zemský archiv v Opavě | Administrátor webu

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace